Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2001, 21:53   #6
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re:

Hai Chris,

Ja ik heb ervaring met ****** (nav recente slechte ervaringen naam weggehaald) Mijn huidige haarwerk komt hier vandaan.

Ik heb werkelijk waar een PRACHTIG!!!!! haarwerk, echt Europees, perfect van kleur en struktuur. Mijn ervaring met dit bedrijf is wat dat betreft perfect. Diegene die de zaak heeft overgenomen is een pietje precies wat betreft het haar wat zij inkopen, geen rotzooi, geen oplichting. Aangezien de eigenaresse van dit bedrijf ontzettend veel verstand van haar heeft plukken wij als klant hier volop de vruchten van.

Ik weet dat jij met het bedrijf Thezan in Bussum problemen hebt gehad in het verleden, maar dat is niet meer te vergelijken met wat het nu is. Ze zitten welliswaar in hetzelfde pand maar alles is zo anders als toendertijd, het is een totaal ander bedrijf met andere mogelijkheden, andere inzichten en persoonlijker en dat merk je in het haarwerk.(Heb n.l. 10 jaar geleden het genoegen gehad met Thezan dus ik weet waar ik over praat).

Bij dit bedrijf krijg je dus ook van tevoren je haar te zien voordat het op een systeem geknoopt word, zit het haar er niet tussen wat jij wil hebben dan zal je moeten wachten totdat er een volgende zending binnenkomt, zo weet je wat je krijgt en je kunt duidelijk kunt zien dat het onbewerkt haar is maar nog belangrijker GEEN AZIATISCH HAAR!! Ik heb er 4 maanden over moeten doen om eindelijk mijn nieuwe haarwerk te krijgen, maar dat had ik er graag voor over, liever 4 maanden wachten en een goed produkt dan 2 maanden wachten en iets krijgen wat je niet zint. Toen mijn haarwerk klaar was moest hij nog ietsje bijgekleurd worden, dat deden ze daar direkt. Omdat het goed, gezond haar is heeft het de kleur dus gewoon gepakt en niet zoals bij jou dat je het er naar een paar keer zo uitspoelt.


Wat ook een groot voordeel bij dit bedrijf is is dat zij gewone haarprodukten verkopen (Kerastase) tegen normale verkoopprijzen. Is jou potje shampoo op dan ga je gewoon naar de drogist om hetzelfde merk shampoo te kopen, niks geen overbodige vaak zinloze rotzooi wat je zogenaamd voor je haarwerk moet gebruiken volgens de meeste studio's. (allemaal winstbejag). Met een goede kwaliteit haar kun je produkten gebruiken net als ieder mens met een gezonde haardos. Ze smeren je het ook niet aan, geven je voorlichting over produkten etc. etc.

Nu vraag jij je af: als je er zo tevreden over bent waarom zit je dan te "zeuren". Zoals ik al aangaf moet volgens mij een haarwerk aan 3 eisen voldoen n.l. kwaliteit van het haar, het systeem en de bevestiging. Aan de eerste 2 punten mankeert er niets bij********** De bevestiging dat nekt mij daar. Die mensen in ******** kunnen daar niets aan doen want ze kunnen mij geen andere bevestiging bieden zodat ik genoodzaakt ben om het elders te laten bevestigen. Dat betekent dus veel uitzoeken, veel studio's bezoeken / bellen en met die ellende ben ik nu bezig. Na al die jaren eindelijk gevonden wat ik zocht in *****(kwaliteit haar en systeem), maar dan werkt de bevestiging weer niet voor mij!!! En nogmaals het is niet hun schuld, want dat moet ik er eerlijk bijzeggen, ze hebben alles uit de kast getrokken wat hun aan mogelijkheden hadden maar de mogelijkheid voor mij zit er bij hen niet tussen.

Ik heb daar verschillende haarwerken gezien en in de wachtkamer zie je vaak "lotgenoten" zitten. Het is werkelijk niet van echt te onderscheiden (en dat zeg ik niet gauw), stuk voor stuk allemaal prachtige haarwerken. Jou bevestiging (kamklemmen, ringen) hanteren ze daar ook.
Wat betreft toch wel de zichtbare rand in jou haarwerk het volgende: het hoeft niet zichtbaar te zijn, overleg het eens met hun dan krijg je een eerlijk antwoord. Vaak raden de studio's het een en ander af en waarom.....???? Omdat ze zelf niet in de mogelijkheid zijn om jou dit te leveren, dan kunnen ze het beter afkraken zodat jij het geloofd en jou haarwerk bij hun besteld , dat is voor hun toch weer KASSA!!!!????

Mocht je daar heengaan, laat je goed voorlichten over de mogelijkheden maar vooral over de beperkingen, geef duidelijk aan wat je wil en niet wilt, hoe je het haar ingeknoopt wil hebben enz. enz. dan kunnen er nooit geen misverstanden ontstaan. Zoek ook samen het haar uit wat je wil hebben. Het beste kan je dit samen met de******** doen, die heeft er een goede kijk op , zij is absoluut niet alleen bezig om het haarprobleem wat je hebt te "verbergen" onder een haarwerk en dat het er dan niet uitziet doet er niet toe, maar zij is ook heel erg gericht op het "cosmetische" gedeelte. Ook hier plukken wij als klanten weer de vruchten van.

Voor mezelf heb ik altijd gezegd dat als ik dan toch genoodzaakt ben om een haarwerk te nemen dan moet het er ook fantastisch uitzien. Krijg bijna iedere week wel een compliment van iemand. "Meid wat heb jij je haar mooi zitten", je begrijpt natuurlijk dat ik dan altijd een beetje moet lachen en denk: bedankt voor het compliment maar je moest eens weten dat dit haar niet van nature van mezelf is

Heeft iemand nog een goede tip voor mij w.b. een voor mij goede bevestigingsmethode? Haarklemmen, ringen en alle soorten van puntbevestiging werken bij mij niet. Krijg hier kale plekken van en verschrikkelijk veel haarpijn om maar niet te spreken van de ontstekingen op mijn hoofdhuid.

Chris ik hoop dat je aan bovenstaande iets hebt.

Groetjes.

******* (nav recente ervaringen , de slechte service en een miserable klachtenafhandeling wil ik de naam van dit bedrijf niet meer noemen)

Laatst gewijzigd door Do; 15 oktober 2002 om 17:13
Do is offline   Met citaat reageren