Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2001, 16:40   #8
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re:

Hai Chris,

Nee hoor ben absoluut niet verbonden met dit bedrijf of een ander bedrijf, maar ik begrijp je achterdocht hihihi. Nu ik er zo over nadenk zou ik zelf ook achterdochtig worden.

Wat betreft het soort haar het volgende: Ja Polen is inderdaad Europees en de rest niet, maar het gaat niet om waar het haar vandaan komt maar hoe de struktuur is, dat word volgens mij onder de noemer Europees verkocht. Eigenlijk is het heel simpel, mensen in Australie, Polen Rusland en zelfs Amerika zijn toch ook Europese types (althans een groot gedeelte) ik bedoel hiermee dat ze hetzelfde soort haar hebben. En tuurlijk word er ook gebruik gemaakt van haar uit Oosterse landen, wij leven hier in een multiculturele samenleving en haarproblemen komen niet alleen voor bij "Europese types" dus zullen ze ook dit haar in moeten kopen voor mensen met een buitenlandse afkomst waar "Europees haar" totaal niet bij past (zie nou niet iemand met b.v. een Afrikaanse afkomst gladde stijle blonde lokken hebben ) Ik denk dat je het zo moet bekijken, tenminste zo bekijk ik het.
Dat West Europees haar niet een goede kwaliteit zou hebben helaas daar weet ik de reden niet van, denk dat ze bedoelen dat het over het algemeen zo is uitzonderingen daargelaten natuurlijk,weet wel dat ik zelf ooit een haarwerk heb gehad met Spaans haar en dat was prachtig haar. Maar ja voor hetzelfde geld had de buurvrouw van diegene waar het haar afkomstig van was een bos touw op haar hoofd, snap je hem? Denk dat hun echt goed kijken wat ze kopen en het ook bos voor bos bekijken, ook dit weet ik niet zeker natuurlijk maar het lijkt me erg logisch aangezien de kwaliteit gewoon top is.

Voor zover ik weet zijn er op dit moment geen connecties met *****, mij is verteld dat ****** de zaak heeft overgenomen dus ik neem aan dat ****** er niet meer bij in zit. Wat ik wel weet is dat het personeel er erg blij mee was dat de handel overgenomen werd. Ze konden nu veel "meer" doen voor hun klanten, en daar werd mee bedoelt dat nieuwe ideeen nu eindelijk ten uitvoer konden worden gebracht zodat het haarwerk nog natuurlijker zou vallen, en inderdaad het nieuwe haarwerk wat ik heb gekregen was precies zoals ik het bedoelde, terwijl je bij ******, ongeacht dat er wel een malletje van je hoofd werd gemaakt, je toch een soort standaard werk kreeg als je begrijpt wat ik bedoel.

Wat betreft de vacuummethode: nee heb hier persoonlijk geen ervaring mee omdat ik niet kaal ben, heb net als jij een gedeeltelijk haarwerk, maar ik ken mensen die deze methode hebben gebruikt en dat zag er niet uit. Eigenlijk logisch het wordt vacuum gezogen er kan geen zuurstof bij dat lijkt me niet gezond, je zweet toch en dat gaat smetten met alle gevolgen van dien brrrrrrrrrr. Echt waar het was verschrikkelijk om te zien.

Om even op je vraag terug te komen w.b. de haarprodukten het volgende: mijn ervaring is dat je gewoon een heleboel moet uitproberen, ikzelf hou het bij Kerastase omdat ik fijn spul vind, maar heb "noodgedwongen" ook wel eens een cremespoeling van het huismerk van Kruitvat moeten gebruiken, en geloof het of niet het zat fantastisch (wat een giller he).
Wat mijn ervaring is dat ieder haarwerk wat ik heb gehad weer anders reageert op bepaalde produkten. Heb b.v. een steil haarwerk gehad en dat zat het beste met een shampoo en conditioner waar het haar wat stugger van werd, tot tegenstelling van een haarwerk waar krullen in zaten, hier moest ik een superzachte shampoo voor gebruiken wilde het er mooi uitzien. Gewoon proberen dus.

Mijn probleem met de bevestiging is het volgende: ik heb haar op mijn hoofd alleen is het erg dun en zwak, zodra je hier iets aan gaat "hangen" breekt het gelijk af of het haar word eruit gerukt als het ware met als gevolg overal kale plekken. Ook kamklemmen zijn geen optie, iedere keer zet je dit toch weer op dezelfde haren vast en het gevolg hiervan is dus weer kale plekken. Ook krijg ik het haarwerk met kamklemmen minder "plat" dus een onnatuurlijk resultaat (net of ik een dekbed op mijn hoof heb). Het is eigenlijk de bedoeling dat mijn eigen haar lekker bijkomt onder een haarwerk want het heeft niet veel te lijden hieronder, helaas door al het "geruk" en "getrek" is de kwaliteit van mijn eigen haar nog nooit zo slecht geweest en loop ik continu met een los haarwerk rond, je begrijpt dat ik me daar doodongelukkig bij voel(vandaar de naam ).
Afscheren, tja daar schiet ik dus niets mee op dan zou ik om het goed te moeten laten zitten zoveel af moeten laten scheren en dan met lijm vast moeten plakken op zulke grote kale stukken(lijkt mij trouwens niet bevordelijk voor de toestand van je hoofdhuid) en dit is niet de bedoeling.

WIE O WIE WEET IETS?

Ik hoop dat je er wat aan hebt Chris, mocht je nou echt specifieke vragen hebben dan stuur ik je mijn telefoonnummer wel in een priveberichtje. Heb wel in de gaten dat jij je net zo voelt als ik en er ook veel mee bezig bent.

Groetjes


Laatst gewijzigd door Do; 8 oktober 2002 om 00:36
Do is offline   Met citaat reageren