Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2004, 15:38   #37
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
artikel volkskrant magazine

OK ik heb het interview met Robert Schoemacher in Volkskrant Magazine van 17 april 2004 er even bijgehaald. Het onderwerp "onderbinding" komt ter sprake als de journalist de volgende vraag stelt:


"Maar ondertussen: een bekend PvdA'er is stiekem bij u geweest voor meer haar."

Citaat:
Klopt. Hij heeft een onderbinding laten doen: een aantal bloedvaatjes rond het oor dichtgebrand waardoor het kaalheid-bevorderende hormoon DHT de daarvoor gevoelige haarwortels niet bereikt. Hij is niet tevreden met het resultaat. Snap ik niet. Had hij nou een kale kop gekregen, had hij reden tot klagen, maar als ik hem op tv zie... Wacht even. Ik schend het beroepsgeheim.

Welke PVDA'er zou dit trouwens zijn?? Wouter Bos?? Heb je die Bos wel eens goed bekeken trouwens: die wordt heel raar kaal, maar aan één kant!!

Op het eind zegt Schumacher als zijn eigen ingrepen ter sprake komen:

Citaat:
Toen ik op mijn 27ste zag aankomen dat ik kaal zou worden, heb ik zo'n onderbinding laten doen en tien jaar later opnieuw. Verder heb ik mijn ogen laten laseren omdat ik bijziend was. Andere ingrepen probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen door vijf keer per week te sporten, gezond te eten en pillen te slikken. Life-extensions, afweerstimulerende pillen, pillen voor soepele gewrichten. Zo'n vijftig per dag. Ik heb er onlangs squalene aan toegevoegd, haaienleverolie, voor een betere huid, meer energie en een langer leven.

Ik vraag mij af of iemand een onderbinding heeft laten doen of iemand kent waarbij het totaal NIET geholpen heeft?!?!?

Laatst gewijzigd door Tiuri; 3 mei 2004 om 18:04
Tiuri is offline   Met citaat reageren