Discussie: help
Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2002, 00:12   #10
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Whow ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen!
Die zwemmersshampoo niet iedere keer gebruiken hoor maar b.v. om de 10 wasbeurten (noem maar even iets). Die shampoo is er alleen maar om je haar goed te reinigen van al de troep die je er in smeert (lak, gel, mousse etc), maar wat meer jou probleem is is het synthetische haar wat dof word, dit komt door de kalkaanslag in het water en die krijg je er met deze shampoo goed uit.
Je zult ook merken dat je haar na zo'n wasbeurt wat knapperig aanvoelt (wat stugger), en ik denk met het haarwerk wat jij hebt dat het zelfs wat doffer kan worden (het natuurlijke haar dan, niet het synthetische haar), maar dat is niet erg hoor, los je weer op door de cremespoeling er lekker in te laten trekken, maar je haar is in ieder geval superschoon zodat de produkten die je hierna voor je haarwerk gaat gebruiken optimaal hun werk kunnen doen.

Om het haar lekker zacht te maken, maar in jou geval vooral te houden heb je andere produkten nodig . Met die cremespoeling van Dove zit je prima, je kunt gerust ook die shampoo erbij halen die is ook erg fijn, haal dan wel diegene voor droog haar of voor gekleurd en gepermanent haar (die zijn het mildste).

Mocht dit niet genoeg zijn dan hoor ik het wel van je, opties genoeg maar dan moet ik wel weten hoe je je haar stylt en hoe je het draagt.

Kijk ook even bij de vraag die Chris stelde onder haarwerken die gaat over produkten en heb daar het een en ander neergezet.

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren