Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2002, 13:07   #3
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Hoi Biebob,

Ik wilde even zeggen dat ik het heel goed van je vind dat je zoveel mogelijk aan de weet probeert te komen over ttm.
Kennis is macht!!
Ook wil ik even zeggen dat de omgeving heel erg bepalend kan zijn voor de ontwikkeling van ttm en je dochter haar karakter en doen en laten.
Ik merk dat nu bijna dagelijks nog, hoe waar dat dat is.
Mensen kijken naar mensen, en imiteren, en vangen signalen op, bewust en onbewust.
Jullie zijn haar voorbeeld.
En je moet er ook rekening mee houden dat je dochter best weleens hooggevoelig kan zijn, zoals ze dat tegenwoordig noemen. Dat kan betekenen dat je signalen van andere mensen opvangt, als zijnde een soort van antenne. Ik heb daar zelf ook veel last van. Maar waar je voor op moet letten is dat het geen last moet worden, het is een soort van gave, maar die moet je wel kunnen dragen. Dat doe je dus door je grenzen goed te bewaken.
Nu kan ik me voorstellen dat een kind dat nog niet zo goed kan, en dus makkelijk overbelast kan raken. Ik ga mezelf maar na!!

Vanavond dan komt er een programma op tv. Noorderligt, en daarin gaat het vanavond over het bewegen van de mens, het komt om 20.00. dacht ik, weet even niet meer welke zender.
Misschien interresant, ik ga ook kijken.
Okee, dat was het, groetjes monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren