Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2002, 14:59   #7
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
Hoi Yollie

Ik wil even zeggen dat ik mezelf helemaal herken in jou verhaal.
Eigenlijk best eng dat iemand precies het zelfde voelt en meemaakt als mij. Maar het geeft me toch wel een fijn gevoel dat ik dus echt niet de enige ben. Mijn zoontje is ook erg lief, want vanmorgen was hij eerder wakker dan ik mijn haar had gedaan en ik zei ga maar lekker tv kijken mama moet d´r haar nog goed doen en toen zei hij: nee, wil ook kijken. Ik vind dit niet prettig maar laat het wel gewoon toe omdat het toch zo is dat mijn haar ziek is. Ja, dat zeg ik ook altijd en ook als ik mezelf niet zo prettig voel zeg ik dat mama een BEETJE ziek is, en het lijkt net of hij dat snapt en is dan super lief. Super hé dat zo´n klein ventje je toch altijd weet op te vrolijken.Geweldig gewoon. En dan te bedenken dat ik liever geen kindje wilde omdat ik met een kale kop toch niet kon gaan bevallen. Ben echt super blij dat ik dat van me af heb weten te zetten. Toen ik de bevalling achter de rug had en alles goed was gegaan wat betreft mijn haar dacht ik meteen aan meer kids, maar helaas heb ik bekkeninstabilliteit en zijn meer kids mij afgeraden,krijg je dat weer. Maar ik heb nu een gezond manneke die gelukkig heeel veeel goed maakt, wat betreft haar en bekken.

Groetjes gogo
p.s. ga jij ook naar de ontmoetingsdag 23 juni ????
gogo is offline   Met citaat reageren