Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2002, 15:52   #8
yollie
HaarWeb lid
 
yollie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Locatie: Gelderland
Berichten: 42
Hoi gogo,
Ja, we ontdekken steeds meer overeenkomsten he? Jij schreef dat je eerst geen kind wilde omdat je niet met een kale kop wilde bevallen, nou, ik wilde nooit een kind omdat ik vroeger heel erg gepest ben. Op een gegeven moment ging ik echt geloven wat de kinderen en later tieners tegen me zeiden, dat ik lelijk was en toen besloot ik dat ik geen kind wilde, omdat ik bang was dat hij ook zou worden gepest, of dat hij niet zo'n lelijke moeder wilde. Verschrikkelijk he, wat mensen je aan kunnen doen. Het pesten had toen niet met mijn haar te maken, want toen trok ik nog heel weinig, dus geen kale plekken. Ik weet wel, dat de gevoeligheid over mijn uiterlijk nooit weg zal gaan, wat mensen ook zeggen. De ttm zorgt er wel voor dat ik er mee bezig blijf
Wat rot voor je gogo, van je bekken instabiliteit en het advies om het bij deze kleine te laten, dat vind ik echt heel erg voor je.
Wat betreft de ontmoeting: ik heb er aan zitten denken, maar weet nog steeds niet wat ik zal doen. Ik ben heel erg bang dat het een te grote confrontatie voor me word (op dit moment). Ik hoop niet dat de ttm-ers dit als een belediging opvatten, want zo is het niet bedoeld, ik weet gewoon niet hoe ik zal reageren. Misschien een volgende keer?

Groetjes, Yollie
yollie is offline   Met citaat reageren