Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2014, 11:26   #4
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oorspronkelijk Bekijk bericht
Hoi Mama 10,

Even uitleggen hoe ik het zie. Er is iets in je dochter dat maakt dat ze aan haar wimpers trekt. Een gevoel, emotie gaat eraan vooraf. Zo begint het in ieder geval en later kan het een gewoonte worden. Ik zelf heb het ook gedaan, vanaf mijn middelbare schooltijd. Later in een stressvolle relatie pakte ik het weer op. Nu overkomt het me nog wel eens, maar nu geef ik er niet meer aan toe. Mijn reden om te trekken was dus stress over school en het gevoel geen oplossing te weten voor allerlei zaken, (vastzitten) en gevoel van frustratie. Kijk goed naar je kind, vraag, vraag door, zonder een oordeel te geven. En kijk samen met je kind wat het ECHT nodig heeft. ( dit kun je heel breed zien) . Of ga naar een therapeut b.v een die EFT doet, of diepte transformatie. Succes.
Helemaal mee akkoord, sta er niet bij stil en ga zéker naar een therapeut. Ik ben zelf hypnotherapeut, en ik ben hier zeker niet voor reclame, ik hoop dat dat inmiddels wel duidelijk is, en wat de gebruiker 'oorspronkelijk' zegt is waar : er is een emotie, een frustratie, een stress situatie, iets dat ervoor zorgt dat ze aan haar haren/wimpers trekt. Bij je dochtertje uit die frustratie zich in haar- of wimpers trekken, bij sommigen is dat nagelbijten, bij anderen overmatig eten. In mijn ervaring is het grotendeels een soort stress response.

Dus blijf er niet bij zitten en ga naar een ervaren therapeut, ik raad je aan om naar een hypnotherapeut te gaan die met kinderen werkt. Als je in Nederland woont kan ik je wel iemand aanraden.

Ik hoop dat ik daarmee de forumregels niet aan het schenden ben, want dat is niet mijn bedoeling.
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren