Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2002, 18:20   #11
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai,

Ja helaas die bevestigingstechnieken zijn voor mij althans een crime. Zelfs van de kamklemmen kreeg ik kale plekken. Ik heb het nu op ringen zitten en ook dit is geen sucses maar het is kiezen uit verschillende technieken waarbij er geen enkele is die geen aanslag pleegt op jou eigen haar. Dankzij de bevestigingstechnieken ben ik volkomen afhankelijk geworden van een haarwerk omdat mijn eigen haar er niet meer uitziet. Of ik moet een jaar op een onbewoond eiland gaan zitten zonder haarwerk zodat mijn eigen haar weer bijkomt. Maar dat doen we maar niet, lijkt me saai zo alleen in de bush bush

W.b. Hairconsultancy kan ik je geen advies meer geven (zowel positief als negatief). Ikzelf heb nu 2 miserabele haarwerken gehad na al die jaren van volle tevredenheid, en vind het ontzettend jammer dat buiten deze haarwerken de klacht ook niet serieus wordt genomen, je begrijpt dat ik dus niet meer zo te spreken ben over Hairconsultancy niet alleen qua kwaliteit maar ook qua behandeling.
Maar ik zou zeggen dat als het jou aanspreekt jezelf die keus moet maken om daar wel of niet heen te gaan. Het is belangrijk dat jij het gevoel hebt dat je serieus genomen word en dat je vertrouwen hebt in dit bedrijf. Normaal zou ik ronduit zeggen dat het prutsers zijn en dat heb ik ook al gedaan met enkele bedrijven, maar ik hou in mijn achterhoofd dat ik ook goede ervaringen met HC heb opgedaan en wil zo objectief mogelijk blijven. Ik hoop dat als je voor dit bedrijf kiest je net zulke goede ervaringen zult hebben als ik al die jaren heb gehad.

Ik hoop niet dat je naar HC bent gegaan omdat je je dermatholoog vertrouwd en dit de enige reden is dat je hiervoor zou kiezen. Dat zou niet objectief tegenover jou zijn. Maak die keus om andere redenen maar niet om deze.

Groetjes en sucses Do.
Do is offline   Met citaat reageren