Los bericht bekijken
Oud 6 december 2013, 11:06   #17
handeninhethaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Berichten: 46
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polydox Bekijk bericht
Je kan je bemerkingen aangeven op deze onderzoeken, maar het feit is dat er geen andere onderzoeken op Medline beschikbaar zijn Dat betekent dat het propageren van een dergelijke therapie volledig op gebakken lucht gebaseerd is. Zolang het niet FDA approved of sowieso elders uitgebreid getest is, ben je maar een soort proefkonijn voor een dure behandeling waar werkelijk geen enkel bewijs voor is. Integendeel er zijn gevallen waar het wellicht voor haarverlies zou zorgen. Wellicht hebben mensen het idee dat het werkt, maar het kan net zo goed dat iemand toevallig zelfstandig uit een TE komt op dat moment. Ik ben blij dat jullie het idee hebben dat het werkt, maar ik vind het voor mij te dicht bij kwakzalverij komen. Maar begrijp me goed, als ik ook maar enig vertrouwen in zou hebben zou ik morgen op de stoep staan ook al ben ik geen fan van naalden.
Thx, gedeeltelijk eens met je aanmerkingen.

Propageren op gebakken lucht is niet waar, want het doet iets voor mij (als mijn kruin wat dichter gaat groeien ben ik écht tevreden). Ik zet hier alleen mijn ervaringen neer.

Zolang er geen gedegen onderzoeken zijn gedaan ben je toch een soort een proefkonijn, en het kost mij een hoop geld. Zeker waar. Ik houd deze site in de gaten om te zien of er al een wondermiddel is.
handeninhethaar is offline   Met citaat reageren