Los bericht bekijken
Oud 23 november 2021, 13:11   #7
george2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2021
Berichten: 4
Geslacht:
dank voor het antwoord. inderdaad ben ik misschien zo iemand: ik heb onlangs een haarstuk laten zetten - het is weinig haar en ik vond de prijs best prijzig. 700 voor 2 stuks. dit zou dan 350 per maand zijn. maar wat het erge is, is dat inclusief alle behandelingen (verf en lijm) ik 500 kwijt was. de tweede behandeling was eigenlijk niet nodig - ik had het haarstuk zelf al afgenomen na 4 weken, schoongemaakt en het zat eigenlijk perfect. vervolgens is de kapper weer bezig geweest, heeft zelfde stuk gebruikt en totale kosten waren 250 - ik zou dan minder vaak hoeven komen gezien ik langer met haarstuk doe - wel zo fijn dacht ik - maar gezien de kosten betekent dit eigenlijk dat ik langer met 1 stuk doe - maar meer geld kwijt ben.

ik zou willen weten wat een normale prijs is voor een haarstuk inclusief goed vastlijmen en knippen en eventueel mijn eigen haar verven.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvamia Bekijk bericht
Net zo transparant als jij ooit bent :-)
Kom op niet zo zagen ik leg die jonge alles uit en ik zie dat er weer een haarwerk haai een prooi heeft opgegeten.

Tis toch te gek die kosten die ze hem aanrekenen, pure afzetting!!
Maar ik ben dan van mening dat de cliënt ook even beter had kunnen googlen.

Maar als ik zie dat er jongens bij mij komen die voor een haarwerk 1500 betalen en elke maand 125 euro voor onderhoud, nou dan zakt mijn broek af!
Het lijkt wel of iedereen voortaan gek is geworden en snel geld willen verdienen, behandel mensen met respect en reken eerlijke prijzen dan word je ook prima oud hoor!
george2000 is offline   Met citaat reageren