Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2022, 00:43   #9
19jarigejongenX
19jarigejongeman
 
Geregistreerd: 29 juni 2021
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 20jarige Bekijk bericht
Hoi 20jarige. Afgelopen vrijdag ben ik begonnen aan de finaseride. Tot nu toe nog geen bijwerkingen. Merk jij al enige haargroei door het gebruik van finasteride? of dat je haren dikker voelen?

Over de minoxidil. Na 2 maanden begonnen er overal haren te groeien (ook op de kalen plekken). Daarbij heb ik ook helemaal geen last meer van inhammen en is mijn haar veel dikker geworden. Ik moet daarbij zeggen dat ik heel consequent 2x per dag de minoxidil smeer op mijn hoofdhuid en daarom werkt het zo goed bij mij. Ik ben nog nooit een dag vergeten het te smeren op mijn hoofdhuid. Ik ervaar totaal geen bijwerkingen alleen als je soms na het douche minoxidil smeert dan kan het nog wel eens gaan irriteren maar dit is na 5 minuten over. Als je wil kan ik aan jou minoxidil verkopen! Ik verkoop het namelijk ook zelf van het merk Kirkland.
beste @20jarige, persoonlijk ervaar ik geen enkele hergroei van nieuwe haren na 9 weken (2 maanen en 1 week) gebruik van finasteride. Ook is de dikte van het haar niet toegenomen. Echter net zoals ieder lichaam anders op bijvoorbeeld antibiotica kan reageren is dit niet anders als bij finasteride. Bij de ene slaat het beter en sneller aan dan bij de ander. Daarom wacht ik nog geduldig af (het kan mij echter niet snel genoeg gaan). Wel is mijn haaruitval weer naar normale tot onder normale standaarden gegaan.

Over je Minoxidil gebruik. Je moet je handen dichtknijpen dat het aanslaat bij je met amper bijwerkingen (voor zover ik tot nu toe gehoord heb). Inmiddels heb ik een nieuw pakketje van minoxidilmax opgestuurd gekregen. Ik heb voor 3 maanden aan Dualgen-5R ('Medium drying speed like Dualgen-5 With PG. Strongest hair regrowth. Not suitable for sensitive scalp.') daar besteld. Ik weet echter niet meer of dit schuim of vloeistof was. Welke van Kirkland gebruik jij persoonlijk en waar bestel jij dit zelf? Had je teveel besteld van die Kirkland of verkoop je vaker Kirkland door?
Groet
19jarigejongenX is offline   Met citaat reageren