Discussie: Haarwerk mannen
Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2014, 13:38   #26
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Mooie ervaring van de webmaster

Ik kom na een poos weer op deze forum. Ik bestel mijn haarwerken nog in China wat op zich redelijk goed loopt en mijn onderhoudsertikelen bij HD.com.. Oa die qua review heel hoog scoren zijn vaak het beste.

Ik las dit onderdeel. Mooi idee van Salvatore om lotgenoten te treffen en eea te delen; ook ik als man.

Anderzijds heb ik ook veel meer het idee om mijn haarwerk na 20 jaar eens voorgoed in de prullenbak te doen. Laatst nam ik foto's van mijn kaal hoofd voor een leverancier, gewoon ter info, en bekeek het vanuit verschillende uitvalshoeken. Ik vond het best mooi uitzien ! En dat was iets wat ik enkele jaren geleden ook niet zou durven te zeggen. Ik vond dat ik een zg ' kussenhoofd' had (teveel op mijn achterhoofd geslapen als klein kindje zodat er een soort dwarse indeukingkje lichtelijk te zien was..weet niet hoe ik het anders moet omschrijven . De laatste jaren masseer ik mijn hoofdhuid wekelijks met een goede massageolie uit de reformwinkel, na wekelijks onderhoud. De olie dringt goed door de porien van de huid en heeft een goed zachtmakend en gezondheidseffect en daarmee hoef ik de lijmresten (na grof afvegen met wc papier oid) niet op andere wijze te verwijderen..
Nu zie ik na die jaren bijna geen 'kussenhoofd' mee ! Ben er wel blij om

Ook mijn hoofdhuid ziet er relatief stralend uit. Op z'n best misschien na jaren. Ook daar ben ik blij mee.
Anderzijds doe ik ook aan yoga, misschien dat dat ook flink gezondheid bevorderend werkt. Kortom ik overweeg ook mijn haarwerk aan de wilgen te hangen
Wie weet en dan laat ik het ook weten
Haired is offline   Met citaat reageren