Discussie: Haarwerk mannen
Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2014, 14:57   #29
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Heel mogelijk eerst nog een andere leverancier..

Dank voor je reactie Astrid. Ik denk zelf ook dat naarmate de jaren vorderen ik als 40-er steeds minder moeite mee ga hebben..
Hoewel het wel fijn is even een andere koppie te hebben (anders kunnen modelleren en spelen met je haar) bij een feestje ofzo in plaats van steeds dezelfde kop altijd, geheel kaal steeds en dan altijd ook weer zo voorspelbaar..

Ja klopt Salva, mocht het zover komen dan verander ik de naam van Haired in Baldy ofzo ;-)

Het moet naarmate de tijd en leeftijd vordert niet teveel inspanning en financien gaan kosten.
In NL bestellen heb ik ca 15 jaar gedaan, wat ook gedoe is ivm de tussenpersoon-rol van de leverancier steeds (komen toch allemaal van 'buiten-af'), de te hoge eigen marges door de NL leveranciers en/of vervoer van/naar zulk leverancier waarvan de goede niet overal zitten. Ik heb zelf ook eens een heel nare ervaring gehad met 1 in het midden v h land (eerder op deze forum over gehad; werd chemische siliconen gebruikt voor verlijmen van glas op mijn hoofdhuid!) met heel groot impact en consequenties..
Bij de Chinees-Aziatische leverancier -waar ik al 5 jaar bestel- gaat het redelijk goed, je koopt vaak dezelfde density, maar elk haarwerk wordt steeds door een andere 'kracht' (vaak extern zoals ik v d leverancier verneem ivm tekort aan haarwerk-arbeiders begreep ik .) gemaakt en krijg je verschillen. Ook weleens met de haarstructuur en haarkleur. Ik ben niet veeleisend na zoveel jaren ervaring maar kennelijk ontbeert deze leverancier toch de juiste externe arbeiders..? Misschien dat ik na al die jaren een andere probeer via Alibaba.com. Gaat om een volledige Swiss lace haarwerk (evt met heel dunne PU randje aan zij- en achterzijde). Iemand tips en ervaringen??
Haired is offline   Met citaat reageren