Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2021, 12:24   #112
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Is al een tijdje geleden dat ik een reactie geplaatst heb. Ik heb twee eindcontroles gehad en tijdens de controles werd erkend dat het haar niet gegroeid is, in een rijtje geplaatst is en scheef loopt. Desondanks weigeren ze het of te corrigeren of mijn geld terug te geven.


Na de laatste eindcontrole stuurde ze me een email waarin ze me beschuldigen "onjuiste medische gegevens te leveren" Dat ik niet zou zijn komen opdagen bij controles (terwijl ik 2x eindcontrole had) en dat ik de haarlijn te perfect wil hebben (terwijl de haarlijn nu in rijtjes gezet is).


Ook zeiden ze in de email dat het niet mogelijk is om golfjes van 1-2mm in de haar te plaatsen om te voorkomen dat het haar in rijtjes geplaatst wordt.



Daarnaast zeiden ze dat het corrigeren van de kale plek op de linkerinham en de scheve haarlijn geen natuurlijk resultaat zou zijn. Terwijl Marlous van Stratum tijdens het controlegesprek zei dat de haarlijn scheef loopt.



Ik heb via email gevraagd of het mogelijk is met de directie hier over te spreken hebben ze me na 3 weken een email teruggestuurd dat ze ik maar een advocaat moet inschakelen en dat ze juridisch verzekerd zijn. (zie bijlage)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png bijlage2.png‎ (33,9 KB, 100x gelezen)
Bestandstype: png bijlage1.png‎ (66,8 KB, 118x gelezen)
Bestandstype: jpg foto linkerinham(1).jpg‎ (146,1 KB, 204x gelezen)
inham123 is offline