Discussie: Haarkliniek Twente
Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2016, 13:02   #12
AnnemarieK71
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Hoi Jerbo,

Dat ziet er goed uit zeg!

Jammer te lezen dat ook aan jouw verhaal getwijfeld wordt. Blijkbaar moet je eerst 100 berichtjes plaatsen voor je je hier ergens mee mag bemoeien. Of misschien zijn zij zelf betrokken bij een kliniek anders dan waar wij geweest zijn. Of zou het jaloezie/afgunst zijn omdat zij iets meer betaald hebben. Naja ik ben nog steeds tevreden maar een foto plaatsen dat gaat mij persoonlijk iets te ver.

Zoals ik in eerder berichtje al aangaf ook ik heb het forum intensief gevolgd voordat ik een behandeling onderging. Ik heb er flink wat tijd in gestoken en aardig wat klinieken bezocht voor een kennismakingsgesprek. Deze kliniek trof ik pas laat in mijn proces aan en omdat het dichtbij (ik woon zelf in Enschede) was toch nog maar even bezocht. Ik verwachtte er weinig van want veel kon ik er nog niet vinden. Heel blij dat ik geweest ben want het gaf me meteen een goed gevoel en de prijs was aantrekkelijk. En nogmaals ook ik log niet in voor mezelf of voor die kliniek maar om iemand anders te helpen. Iets wat vrij gebruikelijk is in het Oosten.
AnnemarieK71 is offline   Met citaat reageren