Discussie: Mhp
Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2020, 02:37   #13
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duder85 Bekijk bericht
Ergens wel logisch natuurlijk. Als ik voor mezelf spreek vind ik een compleet kaalgeschoren look net wat minder mooi dan een paar milimeter, dat geeft mijn gezicht toch een wat 'vollere' look. Ik scheer mijn hoofd het liefst met een opzetstuk van 3mm, pakweg eens per 14 dagen.

Ben zelf vooral kalend op de kruin en erger me eraan als ik mezelf van achter zie op foto's of filmpjes. Overweeg daarom ook MHP al twijfel ik nog een beetje over hoe dat eruit ziet - 3mm geschoren + MHP. Kan me voorstellen dat het dan lijkt alsof het 'slordig' geschoren is ofzo ...
Beste Duder85,

Na ca 25 jaar dragen van haarwerken, wilde ik een poos al van af ivm teveel tijd met onderhoud end.. Alternatief van een Mhp intussen net de laatste weken mee bezig, 2x behandelsessies gehad, 2x nog te gaan.. Tussentijds resultaat vind ik nu al heel mooi .. Alleen hopen dat geen kleur vervaging (snel) optreedt, en dat een evt touch up in ca 10 jaren slechts 1 a 2 keer max nodig zal zijn..
Ik vond de prijs bij sommigen te gortig nl tegen de 3500,-.. Ik vind dat echt buitenproportioneel.. Gelukkig vond ik iem in het oosten v h land (Arhem) die minstens even goed is en ca 60% van deze prijs vraagt wat zeer redelijk is voor de hoeveelheid werkt wat verzet wordt..
En millimeteren werkt prima met een mhp, zoals je aangeeft en ziet er juist prima en absoluut niet slordog uit.. Ik zou zeggen ga de intake aan en wie weet wat voor hele opluchtig je zal meemaken als oplossing voor het haarverlies.. en dat is mscn een understatement..
Succes,
groeten
Haired is offline   Met citaat reageren