Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2022, 12:09   #39
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Hoi Eric,

Als je nu al 52 bent en alleen maar praat over 1400 grafts voor je kruin, dan zit je denk ik al behoorlijk veilig. Uiteraard kan je het nooit met zekerheid zeggen, maar op je 52e is bij de meeste mannen de haaruitval al redelijk gestabiliseerd. dus de kans dat je nog heel veel kaler wordt is niet meer zo groot. Mocht dat wel zo zijn, dan heb je in principe nog (gemiddeld) zo'n 4400 grafts over om de schade te herstellen. Want je zegt nu wel dat je over 10 jaar oud genoeg bent om helemaal kaal te zijn, maar geloof me makker, daar denk je straks heel anders over, hahaha!

Veldhoven is een prima keuze. Ik heb er inmiddels 2 FUEs gehad (de laatste 3 weken terug) en ze zijn zeer professioneel, transparant en realistisch. Ik denk niet dat je ergens anders een beter resultaat zult hebben. En inderdaad, ik word dit jaar 60 maar ik ben heel blij dat ik dan weer een volle kop haar zal hebben!

Overigens, wat je oorspronkelijke vraag betreft: ik was drie weken terug dus weer helemaal kaal, en van de eerdere FUE van Veldhoven zag je echt helemaal niets bij mij.

Succes met je avonturen en PM me gerust als je nog meer vragen hebt.

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 14 januari 2022 om 12:12
KaleKiet is offline   Met citaat reageren