Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2022, 18:28   #42
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EricRX Bekijk bericht
...en ik zie er ook best wel tegenop om geschoren te worden voor de ingreep en na enkele weken de haartjes weer te verliezen....maar heb wel een goed gevoel bij Kliniek Veldhoven.
Ik heb het pas weer voor de tweede keer gedaan, helemaal kaal scheren voor een FUE in Veldhoven, en ondanks dat ik daar ook enorm tegen op zag viel het allemaal reuze mee.

De tweede keer heb ik na de FUE 2 weken vrij genomen, en in de weken vóór de FUE heb ik stap voor stap mijn haar zelf met de tondeuse steeds korter geschoren, tot 1 cm een week voor de FUE. Iedereen, ook op het werk, was dus al gewend aan mijn korte haar. Toen ik 2 weken na de FUE weer op het werk verscheen (de korstjes zijn dan weg) was mijn haar natuurlijk nog korter, maar de opmerking "veel korter dan dit zal het niet meer worden" was voldoende om alle aandacht af te leiden. Niemand heeft wat in de gaten gehad. Na een maand zit je alweer op 1 cm lengte en is het net of er niets gebeurd is.

Ook de eerste keer heb ik eigenlijk amper problemen gehad met die kale kop. Het stond me voor geen meter vond ik, maar dat vergeet je als je niet in de spiegel kijkt en het is ook weer voorbij voor je het weet. :-)

Succes!
KaleKiet is offline   Met citaat reageren