Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2003, 10:57   #3
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi allemaal !

Gisteren een soort intake gesprek gehad met Elmira , ik was best zenuwachtig maar toen ik zag dat ze alleen kwam was dat zo over.
We hebben een goed en open gesprek gehad en ze heeft me verteld hoe het programma werkt enzo..
Morgen gaan ze erover vergaderen , ze zijn nl. niet van plan om een hele uitzending over TTM te maken , maar een stukje van ong. 5 min. in een ruimer thema ( o.a. depressiviteit geloof ik )
Ik heb haar mijn blote ogen laten zien , was erg maf en eng , niemand krijgt dat ooit te zien zelfs mijn partner niet !!
Ik geloof ook dat ik in een recordtempo weer was opgemaakt !!!
Nu maar even afwachten wat ze ermee willen doen .Ik heb heel stoer gezegd ( maar zo VOELDE het niet !! ) dat ik wel mee wilde werken omdat ik het erg belangrijk vind dat de taboe rond TTM verdwijnt en er misschien anderen mee kan helpen .
Ze mogen zelfs een ( liefst zo kort mogelijk natuurlijk!!!!) een opname maken van mijn kale oogjes , niet dat ik daar echt happy mee ben maar het maakt naar de kijker toe wel alles duidelijk...
Tegelijkertijd zou het voor mij dan een soort 2e "coming-out"zijn
( die me helpt om er vanaf te komen ?? hoop ik !! ).
Er zijn al een hoop mensen die het van mij weten maar nog veel meer die het niet weten , niet dat iedereen het zo nodig moet weten maar ik hoop dat men mij dan beter begrijpt...??
Maar goed , gelukkig is het nog niet zover , morgen weet ik pas meer....dan laat ik het nog wel weten !

Groetjes van een tot nu toe klein beetje zenuwachtige Ellis !!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren