Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2003, 10:54   #10
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Het gaat toch door....

Hallo allemaal !
Zojuist heb ik een telefoontje gehad van de redacteur van " Je zal het maar hebben" , ze hebben nu weer besloten om het toch door te laten gaan !
Maar nu staan ze dus volgende week bij mij op de stoep om opnames te komen maken !!!
Ik was er alweer vanuit gegaan dat het voorlopig niet door zou gaan en was eigenlijk best opgelucht !
Nu dus opnieuw die "spooktunnel"in ...
Het word uiteindelijk toch een uitzending over TTM (ong.5 minuten)/schizofrenie/manische depressie.Alle onderwerpen zullen afzonderlijk van elkaar worden behandelt , er is dus absoluut geen sprake van dat deze aandoeningen met elkaar worden vergeleken of onder een noemer worden geplaatst.
Ik vind het ontzettend eng om mee te doen , maar ik had A gezegd en vind dat ik nu ook B moet zeggen. Dit klinkt alsof ik er niet echt achter sta maar dat is niet zo. Ik hoop nog steeds dat het me op de een of andere manier kan helpen ; mijn schaamte en schuldgevoelens een beetje kan verminderen.....
Al met al kan ik jullie steun nu in ieder geval erg goed gebruiken !!! Heeeeeelp !!!

Lieve groeten van een zenuwachtige Ellis !!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren