Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2003, 10:46   #15
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi Fara !

Dat was ik gistermiddag ook wel een beetje op mezelf , maar hoe verder de dag vorderde hoe rottiger ik me ging voelen !
S'avonds had ik peper in mijn lijf , was zo onrustig , kon mijn hoofd niet stilzetten en had last van teveel energie in mijn armen en benen , heb een hele tijd lopen ijsberen....
Waarom ik me ineens zo ging voelen weet ik niet , het is ook nog niet echt over...steeds komen de gesprekken van gisteren weer terug en dan twijfel ik wel eens of ik alles wel goed heb uitgelegd...Ook heb ik het idee dat ik mischien te vrolijk overkwam , okee het hoeft ook geen depriprogramma te worden , maar voor mijn gevoel sta ik alles lachend te vertellen en dat terwijl er eigenlijk niets leuks aan is !!
Het zal ook de spanning wel geweest zijn waardoor je op een bepaalde manier gaat handelen , maar voor nu heb ik er vooral vraagtekens over....Hopelijk vallen die weg als ik over een paar weken de montage mag komen bekijken....??
Ik probeer er nu maar niet teveel aan te denken , het is n.b gebeurd nu en er is "geen" weg meer terug ....
Nog even afwachten dus.....

....Ellis....
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren