Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2006, 09:50   #7
uhm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Berichten: 15
wou ff melden dat weer haar terugkomt (heel veel zelfs, niet alleen donshaartjes maar echt stevige dikke die uitgroeien overal)! Ik wil GEEN felicitaties ECHT niet.
Maar wat ik WEL zou willen zeggen:

1) Gebruik geen medicijnen, heb ik OOK niet gebruikt. En na 6 maanden haar terug, m`n vorige AA deed er wat langer over

2) Heb altijd een muts gedragen en m`n haar groeit gewoon, dus niet denken dat MET muts je haar niet groeit!

3) AA is niet het ergste op de wereld, zo heb ik deze 6 maanden eigenlijk geleefd. En kijk het resultaat

4) Mocht het haar uitvallen TIJDENS een terugkeer, wees niet getreurd, dat plekje komt even snel terug!!! Lijkt of ALLES IN ÉËN KEER gaat, m`n nieuwste plekje was met de andere plekjes binnen 3 weken ONHERKENBAAR voor m`n AA

Voor mezelf:

5) Mutsje dragen met 25/30 graden, daar heb ik geen moeite mee, de zon doet me niks komt denk ik door m`n genen, als ik voetbal zweten meestal m`n vrienden meer! Maar ik was van plan zo`n ``zakdoek`` over m`n hoofd te doen met een wit petje op ofzo, staat ook beter op het strand . Staat leuker, zo iets:

http://www.tpub.com/content/medical/...4295_121_2.jpg

Trouwens: ik was dus van plan dat plaatje linksonder aan te houden!!

iemand leuke winkel die dat soort dingen in hippe kleuren verkoopt?? Iemand ervaringen ermee?? Tis dus eigenlijk NET geen hoofddoek

En nog ff:

geniet van het leven en haal eruit wat erin zit, de kans bestaat ALTIJD dat je morgen IN EENS gehandicapt ben of erger......
uhm is offline   Met citaat reageren