Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2007, 14:31   #87
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Ik geloof in mijzelf!

Je begint nu wel erg simpel te worden Jeroen, je kunt merken dat je nog jong bent en beinvloedbaar! Nee géén enkele hairdoc heeft hier ooit maar eens serieus over nagedacht! Als er één was geweest had hij er gelijk zijn naam aangegeven hoor ik ken die hairdocs, ook een Shapiro MD die met allen in contact staat vanwege zijn boek weet van niets en zijn hoofdtech vindt dat ik nieuw licht heb gegeven aan nieuwe mogelijkheden in de haarchirurgie en daarvoor mag ik gewardeerd worden vindt ik zelf ook(!), heb lang genoeg tegen de muur gelopen, heb overigens nog heel iets anders voor de haarchirurgie maar dat hou ik nog even lekker voor mij! Iedereen - welgezegd hebben alle hairdocs nu een half jaar de tijd om deze methode te gaan onderzoeken, ze hebben de kans(!) - maar wie natuurlijk het meest behandeld zal het best kunnen onderzoeken!
Of denk je soms dat ik dit idee ergens gestolen heb van iemand ofzo Jeroen en er nu mee tekoop loop nou gelukkig heb ik bewijs hiervoor van niet! Ja ze staan nu allemaal wel een beetje voor schut die hairdocs maar beter laat dan nooit!

En of ik in erfelijke kaalheid geloof ach dat weet ik nog niet zo ik geloof in wat ik zie verder mag iedereen van mij zijn verhaal houden & fantasie gebruiken, weet jij waarom die haarwortels uit de haarkrans wel op een kaal gedeelte groeien?

Ik vondt HLH niet helpen maar een verkoopwebsite voor enkele hairdocs, dat werd niet gewardeerd! Moest met mijn nieuwe methode ook maar eens terugkomen naar een halfjaar of jaar en dan wou hij het wel op zijn website zetten als er onderzoeK naar was gedaan etc.., ene moderator namens Farrel, jahoor we spreken elkaar nog wel!

Verder Bart Simson kijk even naar mijn volgende berichtje wat ik gisterenavond heb voorbereid dan snap je wat ik bedoel!

Groet Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 7 februari 2007 om 15:12
hairobservator is offline   Met citaat reageren