Discussie: Bedankt haarweb
Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2007, 22:08   #1
kurani
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2007
Berichten: 2
Bedankt haarweb

Ik ben vorig jaar mijn zoektocht begonnen naar een oplossing voor mijn haarprobleem.Mijn eerste contact was ongeveer 2 jaar geleden, het hier welbekende Laser instituut. Deze gladde jongens hebben echter enkel hun verkoopcijfers in hun hoofd, meer ook niet. Dan lieten ze mij hun 'model' op mij los die 'toevallig' daar was. Dit was dan het beste werk van hun toparts, een lachertje en enkel idioten zouden hiervoor vallen. Ik had dus kennisgemaakt met de haartransplantatie industrie en liet dit onderwerp voor wat het was.Dan kwam ik toevallig op dit web terecht en het oude verlangen naar meer haar begon terug te kriebelen.Ondertussen heb ik een aantal instituten bezocht in Belgie en Nederland. Het zou en zal de FUE methode worden, dat stond snel vast. Ik draag mijn kapsel kort in de zomer en lang in de winter, vandaar.Dus op zoek naar FUE ben ik in Hasselt en Mechelen een gesprekje gaan doen. Beide instituten kunnen me heel veel informatie geven zonder de Laser praatjes, dat beviel me. Uiteindelijk is de beslissing genomen en zal het Prohair in Mechelen worden. Zij hebben wellicht de meeste ervaring met FUE omdat ze het dagelijks uitvoeren.Ik hoop dat ik een juiste beslissing heb genomen. Zelf ben ik geen fanatieke internaut en zal dus niet vaak hier aanwezig zijn. De zoektocht heeft dus een einde, en binnen een jaartje heb ik meer haar!
kurani is offline   Met citaat reageren