Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2009, 22:27   #8
uhm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uhm Bekijk bericht
Om het ff kort te houden, wil zo nog pitten
Ik heb dus ook AA, maar ja al bijna 2 jaar,
eerst HEEEEEEEEEEEL lang maar een plekje gehad, daarna allemaal plekjes op mn hoofd,
daarna alles weer terug, daarna 1 plekje erbij, maar ik heb wel zon gevoel dat dat goed gaat komen,
ook omdat ik voorheen altijd al met petjes en mutjes rond heb gelopen en ik me echt niet schaam als ik ss lekker wil zwemmen ofzo
maar het probleem, misschien ben ik ook maar een angsthaas, zijn mn wenkbrauwen en wimpers,
wat nou als die uitvallen en ik dacht zelf, heel af en toe, aan haartransplantatie, niet mogelijk zeker?
Geld is geen probleem, want mn leven gaat voor het geld, t
enminste voor je wenkbrauwen en wimpers zou het wel handig zijn als het kan omdat het om een klein gebied gaat,
en nog een vraag, moet ik nou echt na bijna 2 jaar nog steeds bang zijn voor mn wimpers, of wat dan ook ergens op mn lichaam, heb er eerder nooit last van gehad,
alleen dat klassieke aa, trouwens ook 2 neven van me, eentje na 3 maanden genezen AL 3 jaar ofzo (minimaal) en eentje al na 4 maanden had het ook in zn baard, maar dat was al DIRECT op het begina, zn haar en zn baard, maar tot slot kan dat nou? Dat AA spontaan ergens anders kan komen, tjsa alles kan, maar wat zijn de kansen, ervaringen??

gr.
Grappig dit ben nu alweer bijna 4 jaar ouder,, Grappig om te zien hoe ik als jong kind destijds (ben nu 18,, ook niet oud natuurlijk) me zoooo druk maakte om deze afwijking,, en nu? Nu heb ik mijn vwo in 1x gehaald en werk ik aan een grote carriére. M'n wimpers zijn aangetast (waar ik zo bang voor was jaren terug), m'n haar nog steeds onder de plekken,, maar ik ben sterker geworden. Sterker dan ooit,, Want ik loop gewoon met m'n kale plekken rond,, zelfverzekerd,, niemand die me wat maken kan,, Leuk om mijn oude posts terug te lezen Tot weer over een paar jaar,,
uhm is offline   Met citaat reageren