Los bericht bekijken
Oud 14 april 2010, 21:36   #330
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Even een goede thread gezocht om toch iets van mijn ervaring te delen.
Zow, bovenstaande quote verwijst naar mijn eerste berichtje in deze discussie. Ik vond het tijd om de discussie weer even naar boven te halen om aan te kondigen dat er nu echt een vervolg komt.

Medio mei ga ik weer naar ProHair om -naar verwachting- een 1000-tal grafts extra in de haarlijn en de inhammen te laten plaatsen. Niet omdat ik na ruim drie jaar ineens ontevreden ben met de ingreep, maar omdat ik het aandurf om toch verder te perfectioneren. Iets meer balans in mijn kapsel.

Ik heb er deze keer nadrukkelijk voor gekozen om niet kaal geschoren te worden. Ik laat mijn haar dus heel lang groeien. Momenteel is het al langer dan het ooit geweest is. Op die manier kan er een strook worden kaalgeschoren achterop die ik vervolgens met dat lange haar kan verbergen.

Ik besef dat het uitnemen uit zo'n beperkt gebied een extra grote aanslag op de haardichtheid in dat gebied is. Ik ben dus erg benieuwd of ik daar iets van zal kunnen gaan waarnemen.

Momenteel ben ik alweer wat maatregelen aan het nemen om te zorgen dat mijn haar en huid in optimale conditie zijn. Tips op dat gebied blijven welkom. Vooral van Roloff, waar haal je die reishi druppels of zoiets?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren