Los bericht bekijken
Oud 13 september 2011, 00:35   #11
uhm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Berichten: 15
Lightbulb 3 jaar later

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uhm Bekijk bericht
Grappig dit ben nu alweer bijna 4 jaar ouder,, Grappig om te zien hoe ik als jong kind destijds (ben nu 18,, ook niet oud natuurlijk) me zoooo druk maakte om deze afwijking,, en nu? Nu heb ik mijn vwo in 1x gehaald en werk ik aan een grote carriére. M'n wimpers zijn aangetast (waar ik zo bang voor was jaren terug), m'n haar nog steeds onder de plekken,, maar ik ben sterker geworden. Sterker dan ooit,, Want ik loop gewoon met m'n kale plekken rond,, zelfverzekerd,, niemand die me wat maken kan,, Leuk om mijn oude posts terug te lezen Tot weer over een paar jaar,,
En weer 3 jaar (eigenlijk 2,5) verder Inmiddels ben ik 21 jaar. Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat. Mijn hoofdhaar inmiddels helemaal kwijt en mijn wenkbrauwen/wimpers (deels) ook. Die carrière (= vlieger bij een gerenommeerde maatschappij) waar ik het over had zit ik nu middenin met mijn kale kop en geniet er elke dag van.

Verbijsterend blijf ik het aanpassingsvermogen vinden van een individu. Eerst maakte ik me over van alles en nog wat zorgen (lees maar een paar posts terug van mij in deze topic) en nu ken ik mezelf niet beter dan met mijn kale kop.

Ik hoop dat mijn posts hier in deze topic verspreid over 6 jaar wat hoop geeft voor diegene, die in mijn schoenen staan van enkele jaren terug, midden in onzekerheid. Als ik er bovenop kan komen kunnen jullie het ook.

Nou wie weet tot weer over een paar jaar.

Groetjes!

Laatst gewijzigd door uhm; 13 september 2011 om 00:37
uhm is offline   Met citaat reageren