Los bericht bekijken
Oud 14 september 2011, 16:46   #12
manja.a
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2009
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uhm Bekijk bericht
En weer 3 jaar (eigenlijk 2,5) verder Inmiddels ben ik 21 jaar. Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat. Mijn hoofdhaar inmiddels helemaal kwijt en mijn wenkbrauwen/wimpers (deels) ook. Die carrière (= vlieger bij een gerenommeerde maatschappij) waar ik het over had zit ik nu middenin met mijn kale kop en geniet er elke dag van.

Verbijsterend blijf ik het aanpassingsvermogen vinden van een individu. Eerst maakte ik me over van alles en nog wat zorgen (lees maar een paar posts terug van mij in deze topic) en nu ken ik mezelf niet beter dan met mijn kale kop.

Ik hoop dat mijn posts hier in deze topic verspreid over 6 jaar wat hoop geeft voor diegene, die in mijn schoenen staan van enkele jaren terug, midden in onzekerheid. Als ik er bovenop kan komen kunnen jullie het ook.

Nou wie weet tot weer over een paar jaar.

Groetjes!
Ik maakte me ook druk... mn status nu is bijna weer helemaal dicht gegroeit en nu gaan mn wimpers eraan )) Ik ben ook altijd blijven werken en ben niet bang voor de toekomst... Al word ik misschien kaal... so what, ik ben niet de enige. Ik moet zeggen dat ik me wel minder aantrekkelijk vond als vroeger maar wat blijkt, mannen vinden het helemaal niet erg en ik heb nog steeds sjans en scoor )))) . conclussie je zit er zelf meer mee dan je omgeving @ ik zie het wel!
manja.a is offline   Met citaat reageren