Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2008, 12:39   #2
spiderpig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 1
Hallo Marc , spijtig dat de behandelingen niet aanslaan .

Van al die verschillende toestellen waarmee u behandeld bent zie ik er maar 2 goede van en dat is de Lightsheer en de Yag , met ipl moet je jezelf niet laten behandelen want die zijn voor ontharen gewoon niet goed genoeg.

Mag ik u vragen welk huidtype u heeft ?
Is het haar dik of dun ? Welke kleur is het haar ? Rode ,blonde en grijze haren kunnen met laser niet behandeld worden want die bevatten geen pigment .

Laser werkt het best bij mensen met lichte huid en dik donker haar, als je een donkere huid hebt (huidtype 4 of hoger) dan moet je met een Yag behandeld worden .
Een alexandraliet laser zou ook nog een optie voor u kunnen zijn als u maximum huidtype 3 hebt , dit is ook een goed type laser .

Ik weet niet waar u uw haar weg wil , maar als er echt niets werkt dan kan je je altijd nog elektrisch laten ontharen , dit is de langst gebruikte permanente ontharingsmethode en de effectiefste , werkt zelfs op haar zonder pigment .
Een groot oppervlak bv. de rug zal wel uren in beslag nemen want het moet haar per haar verwijderd worden .

Ook ik weet wat het is dat je er psychisch aan onderdoor gaat door dat stomme haar .
Ik ben nog een jonge gast en heb ook last van dik haar op mn schouders , bovenarmen en een beetje op mn rug , heb me wel nog niet laten behandelen maar ben wel al heel lang info aan het zoeken over wat wel en niet werkt van "permanente"ontharing.
De salons die de mensen behandelen moet je niet geloven want die zeggen toch dat de laser of ipl die ze gebruiken de beste is .

Sterkte
spiderpig is offline   Met citaat reageren