Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2008, 16:49   #3
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
geen resultaat

Beste Marc,

Hebben ooit een van die klinieken waar je bent geweest wel eens je haar onderzocht op pigment?

gr

Lanny

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_05 Bekijk bericht
Misschien niet direct een onderwerp om hier te plaatsen. Maar ik heb nu al heel veel behandelingen gehad met verschillende lasers. Niets helpt bij mij. Het heeft mijn leven zo in beslag genomen dat ik het nut niet meer zie van het leven. Hulpverleners ingeschakeld, maar het blijft maar aan mij knagen dat het niet gelukt is. Ik vind de haren ronduit lelijk en het enige wat een hulpverlener je wil leren is het accepteren van de haren. Ik heb echt heel veel geprobeerd en ben enorm veel geld kwijt. Ik heb ook al een aantal keren moeten horen dat het niet aanslaat bij mij. Maar toch heb ik telkens de hoop gehad dat het ooit iets zou doen. Maar ik maakte mezelf iets wijs. Niets heeft het gedaan. Ik heb de volgende dingen geprobeerd voor mensen die willen weten wat ik zoal gedaan heb: ELOS, ELOS-COMET, EPILIGHT, LIGHT SHEER, EN DE YAG. Ik zie hier meerdere mensen op het forum waar de laser niets of weinig gedaan heeft.

Hoe komen jullie je dag door.. ik ben 24 uur per dag bezig met die haren... enige rust in mijn lijf is niet meer aanwezig?

Ik loop weg van dingen die ik normaal leuk vond om te doen.

Groeten, Marc
lanny is offline   Met citaat reageren