Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2014, 14:29   #3873
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
En Hakuna, wat zou daar van geworden zijn?

Hakuna is er nog steeds en ik lees de laatste tijd incognito mee op dit forum. Maar mijn haren groeien gestaag door. Zit nu op een haarlengte van ruim 70 cm en verlies per dag ongeveer 60-70 haren (wat je normaal mag hebben) en de langste losse haar gemeten is al ruim 67 cm.
Dat ik niet zoveel meer op haarweb post is eigenlijk een goed teken, wel wil ik in de nabije toekomst als het geld het toelaat een kleine HT laten doen voor mijn inhammen bij hairscience in Maastricht.

Zal binnenkort een foto update plaatsen in een van mijn eerste topics waarin iemand schreef dat iij ook wel zo'n zwabber op zijn hoofd wilde hebben. Dat was in 2010 toen had ik mijn haar nog redelijk kort.

Wordt vervolgd.

Heb pas gelden via marktplaats ene boek gekocht uit 2005 getiteld ''Jongens met lang haar, nou en!''
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.

Laatst gewijzigd door Hakuna; 12 oktober 2014 om 14:31
Hakuna is offline   Met citaat reageren