Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2022, 14:26   #1
Esmee1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 22
Haartransplantatie voor vrouw, of toch weer een haarwerk

Goedemiddag allemaal,

Met veel interesse volg ik de ervaringen van mensen met haarwerken en haartransplaties op haarweb.

Ik draag zelf al jaren haarwerken, maar op afgelopen heb ik hier steeds meer moeite mee. Ik vind het een enorm gedoe. Ik heb de stap naar haartransplantie eerder niet durven te nemen omdat ik niet overtuigd was van de resultaten en, zover ik begrijp, zijn de resultaten bij vrouwen minder goed. Ik heb eigenlijk hartstikke leuk haar, alleen te weinig op de kruin en op de boven middenlijn.

De drempel om een afspraak te plannen is voor mij zeer hoog. Maar ik ben er eindelijk klaar voor, dacht ik...

Via haarweb kwam ik uit op Fuegenix en Esteworld. Ik neigde meer naar Fuegenix, omdat dit gewoon in Nederland is. Maar toen mezelf eindelijk had overwonnen om foto's te maken van mijn haar en deze te uploaden naar het linkje op de site van de gratis offerte, kwam ik op de 'contact en consult' pagina, waar je onderaan moet invullen waarom Fuegenix moet overwegen om mij als klant een behandeling te geven. De haren die ik nog heb kwamen meteen in verzet en ik moest even tot 10 tellen. Ik heb uiteindelijk ingevuld dat volgens hun website 'iedereen' mooi haar verdiend en ik denk dat ik wel onder 'iedereen' val

Het eerste contact komt dus niet hartelijk over.

Toen vulde ik het contactformulier van Esteworld in. Ook hier heb ik foto's geupload. Ik lees hier veel positieve reviews over. Ik ben al een paar keer in Istanboel geweest en het is geen straf hier weer naartoe te moeten. Binnen no time kreeg ik antwoord. Ik moet daar eerst allerlei bloeduitslagen overhandigen dat je bij een kantoor voor 225 euro kan laten uitvoeren. Nu is bij mij de diagnose alopecia al zo een 20 jaar geleden via een dermatoloog gesteld. Ik ben inmiddels in de 50 en mijn haaruitval lijkt niet erger te worden.

Ik vind het in elk geval jammer dat ze dit niet op de site vermelden en dat je eerst al je persoonlijke gegevens en foto's moet uploaden, voor je hierachter komt. Ik kan me ook niet herinneren dit in de reviews terug gelezen te hebben. Is dit dan een marketing strategie waarmee ze nu al mijn gegevens hebben?

Voor mijn gevoel had ik eindelijk de drempel overwonnen, maar wordt er meteen een nieuwe blokkade opgeworpen. Ik kijk nog uit naar de reactie van Fuegenix.

Alsnog geldt; ik ben benieuwd of er vrouwen zijn meelezen die ook in een proces als dit zitten. Ik denk dat de vrouwen die een succesvolle haartransplantie achter de rug hebben, niet (meer) op haarweb kijken. Maar ms vrouwen die de eerste stap willen zetten of al hebben gezet....


Anders wordt het toch weer een haarwerk.
Esmee1 is offline   Met citaat reageren