Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2022, 10:13   #3
Esmee1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 22
Dermaskin zijn toch geplakte haarwerken? Ik heb jarenlang een haarwerken gehad die werden geplakt, meestal beleven ze wel een week of 4 goed zitten. Het iedere keer naar de kapper gaan voor het onderhoud en plakken was erg duur. Ik vind met klemmen nu fijner. Het kan elke avond af en ik hoef niet meer zo vaak naar de kapper. Maar ik wil niet meer de hele dag rekening houden met mijn haar. De haarwerken met klemmen gaan ook veel langer mee. Ik ben er inmiddels ook minder onzeker over. Ik hoef volledig dichte haarbos meer. Als er 50% meer op kan is het ook prima. En kwa kosten is een haartransplantatie veel voordeliger dan haarwerken. Geld is overigens niet het probleem, ik vind het gewoon steeds vervelender om me druk te maken over mijn haar. Ik besef dat een haartransplantatie niet altijd goed verloopt. Maar dan kan ik alsnog weer terug naar haarwerken.

Het valt me op dat er weinig succesverhalen van vrouwen en haartransplantie te vinden zijn. Ten minste, waarvan je zeker weet dat het echte reacties zijn.

Laatst gewijzigd door Esmee1; 12 augustus 2022 om 10:13 Reden: spelling
Esmee1 is offline   Met citaat reageren