Los bericht bekijken
Oud 28 april 2020, 21:16   #3
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Hey Rob,

Ik heb ook inhammen maar wel nog een degradatie lager, ik denk dat je gewoon eens met verschillende klinieken in gesprek moet gaan kijken wat zij te zeggen hebben. Ikzelf heb contact gehad met 3 of 4 klinieken en zo kan ik een beetje kijken wie 'onzin' verteld en wie niet, ondersteund natuurlijk door eigen research.

Welke klinieken heb je een gesprek mee gepland? Ik ben benieuwd! Ik heb nu Visus, Zantman, TransHair en Hair Science Institute gesproken.

Ik denk dat jij 2500-3000 grafts zou moeten krijgen. Ikzelf heb 1750 aangeboden gekregen en 1200 en ik zit toch nog wel een degradatie lager op die scale NW Nordwoord.

Momenteel ben ik nog nergens op consult geweest. Wel ingepland al op korte termijn. In ieder geval bij BeauClinic en Visus Rotterdam. Over Transhair heb ik zoveel minder goeds gehoord, dat ik die daardoor vooralsnog niet kies voor een consult.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Hoi,
Als ik zo op de beelden zie dan geloof ik toch dat je richting 2500-3000 grafts moet rekenen om een natuurlijk ogend resultaat te verkrijgen met een goede optische dichtheid.
Dus toch inderdaad wel rekening houden met richting de 3000. We gaan het zien. Ik zou niet verbaasd zijn in ieder geval.
dutchrobh is offline   Met citaat reageren