Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2020, 12:16   #7
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
Nou, nog weer een nieuwtje sindsdien. Het kan anders lopen dan eerder verwacht: ik vind dat sommige klinieken echt niet top zijn in hun communicatie.
Als potentiele cliënt vind ik het maken van een afspraak voor een consult al een hele drempel. Bij kliniek 1 was het maken van het videoconsult lastiger en werd de uiteindelijke afspraak 'vergeten'. Ik belde na een half uur maar op en toen bleek er van niets te weten. Daartegenover werd ik binnen een half uur wél terug video gebeld om alsnog het (overigens prettige) consult te voeren.

Bij kliniek no. 2 had ik een fysiek gesprek met een consulent die naar mijn mening niet professioneel overkwam, maar te amicaal. Ik zou een offerte krijgen, maar nu 2,5 week later heb ik die nog niet ontvangen.

Kliniek no. 3, waar ik gisteren fysiek ben geweest, beviel wel goed. Dat was bij Nielsen in Den Haag. Ik heb mijn huiswerk gedaan, weet van de behandelingen en van de arts die er werkt en dat sprak mij zeker aan. Het consult zelf voelde ook professioneel. Er werden foto's gemaakt en het klonk mij allemaal realistisch in de oren. Ik heb mijn behandeling dan ook gepland om aanstaande 1 juli. Ik moet zeggen... de knoop doorgehakt hebben voelt erg fijn!
dutchrobh is offline   Met citaat reageren