Los bericht bekijken
Oud 22 april 2015, 10:10   #881
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ha Edwin,
Ja ik heb in die tussentijd van 4 weken tussen mijn 1e en 2e behandeling nog wat dermach gebruikt. Maar als je dat nog nooit hebt gebruikt zou ik er echt niet aan beginnen voor die paar weekjes. Dat is toch allemaal wat experimenteren in het begin met dat spul.

Tegenwoordig splitsen ze bij BCN ivm de tijdsduur van eerste (grote) behandelingen een eerste behandeling in 2 sessies, daags na elkaar. Dat is fijner voor jezelf maar ook voor de behandelaars. Die kunnen natuurlijk ook niet uren in eenzelfde houding blijven behandelen. Toen ik voor het eerst bij BCN kwam was dat nog niet dus duurde mijn eerste behandeling zowat een hele dag. Dat was voor de behandelaar bijna niet te doen. Een maandje later kreeg ik mijn 2e behandeling. Ik heb er zo in het begin 4 gehad.

Natuurlijk is het voor iedereen verschillend maar voor mij persoonlijk, en dat kun je ook wel lezen in mijn eerdere reacties, ben ik echt super tevreden. Werkelijk een geweldig team daar bij BCN.

Als je pas na 5 dagen weer gaat werken zal de roodheid echt wel verdwenen zijn. Natuurlijk is dat ook weer bij iedereen verschillend maar ik heb daar zoals ik al schreef nooit echt last van gehad. Ik ben afgelopen vrijdag nog geweest voor een touch-up (beetje bijwerken). Toen ik weer thuis was na bijna 2 uurtjes kon ik van roodheid niets zien.
Bij een allereerste behandeling is dat natuurlijk wel ietsjes anders maar na 5 dagen zal het echt wel weg zijn verwacht ik.

En ja zien andere mensen het?
Dat weet je natuurlijk niet altijd immers sommigen zeggen niks. Ik heb nadat ik eind jaren 80 en begin jaren 90 verschillende HT's heb gehad met bedroevend resultaat meer dan 10 jaar toppik en ander spul gebruikt. Na mijn 2e behandeling bij BCN nooit meer, heerlijk was dat. Ik heb als ik reactie kreeg in het begin alleen paar positieve gehad. Wel heb ik inderdaad voordat ik mijn 1e behandeling kreeg mijn haren steeds korter gemaakt tot op een cm of 2-3. Dan valt het na een mhp als je het dan terugbrengt tot 1cm of minder uiteraard nauwelijks op.
Ach en van de andere kant moet je ook proberen je daar niet al te druk over te maken over wat anderen vinden. Je moet jezelf er happy bijvielen.

Je bent in ieder geval in goede handen dat weet ik zeker.
Nogmaals succes donderdag en vrijdag.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren