Los bericht bekijken
Oud 26 september 2022, 11:29   #19
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Wat een onzin zeg. Waar heb jij het over? Als je naar de tandarts gaat voor je verstandskies en hij trekt je twee voortanden eruit, geef je hem dan nog eens een kans om het op te lossen? Nee, natuurlijk niet. Je gaat op zoek naar een ander.

Bij mij heeft Visus de behandeling verkloot, ik vertrouw hun de herstel behandeling echt niet meer toe. Dan is er nog meer donorhaar weg en de kans op slagen blijft net zo klein.

Dan ga ik liever op zoek naar iemand waarin ik wél vertrouwen heb. Zeker als je bij de oude kliniek van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat ze constant maar smoesjes blijven geven. Op een gegeven moment is de maat vol.

Ik sluit mij hier volledig bij aan. Visus heeft ook mijn donorgebied verkloot, de kliniek gooit het nu op dat er geen controle afspraak heeft plaatsgevonden. alsof een controle iets veranderd aan een behandeling die eerder heeft plaatsgevonden en onomkeerbaar is. en ze proberen je gewoon af te schepen door een herstelbehandeling met korting aan te bieden omdat ze op voorhand al weten dat je dit toch niet doet vanwege vertrouwen dat weg is. dan zijn ze toch met een oplossing gekomen, zo praten klinieken zich eruit.
hairry is offline   Met citaat reageren