Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2017, 13:26   #1524
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Broodje aap verhaal ?!?!?!

Inkt reageert op elke huid anders....
Jij behoort blijkbaar tot de gelukkigen.

waarom denk je dat ik alsnog kies voor een FUE in mijn FUT litteken.....niet voor de grap.

Ik zou zeggen; stuur me een PM en je kunt het live bekijken.

Ik kan zelfs zorgen dat je op dat moment het andere resultaat van een vriend kunt bekijken (mislukte FUE Turkije en mislukte MHP van BCN).

Je hebt overigens geen persoonlijk foto album.
Misschien heb jij en je vriend helaas net pech gehad met MHP. Zoals Pablo ook aangaf denk ik precies hetzelfde over BCN.
Ik kan wel weer foto;s gaan maken maar sorry het is voor mij een gedoe eerlijk gezegd. Vertrouw BCN en de recensies van velen over BCN. Het is niet gelogen.
Ik heb zelf ook een FUT litteken laten wegwerken dmv MHP bij BCN. Het is niet helemaal onzichtbaar geworden maar blauw is het absoluut niet geworden. Het valt in totaliteit op mijn stoppel kapsel niet meer zo op. Helemaal wegkrijgen lukt niet maar je kan het zoveel mogelijk verbergen waardoor het nauwelijks meer opvalt.

Oh ja ik heb alvorens een MHP op mijn FUT litteken. eerst nog een FUE laten doen op mijn FUT litteken.. Nu een grote tip aan je; Doe het aub niet, haren groeien niet op dood litteken weefsel. Bij mij was het mislukt en ik heb een geld compensatie ontvangen omdat ze de verwachtingen niet waar konden maken. FUE op FUT litteken nooit doen is mijn ervaring.

Laatst gewijzigd door Pamo1972; 3 juli 2017 om 13:30
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren