Los bericht bekijken
Oud 26 september 2006, 18:27   #29
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
"Het zal echter nooit zo dicht worden als vroeger, maar dat is natuurlijk, gezien het feit dat naar mate de leeftijd vordert, ook bij mensen met een “volle” haardos, de haren bovenop het hoofd, dunner worden."

Hmmja hij spreekt nu over dunnere haren bij oudere mensen dat wél natuurlijk is, terwijl de haren díe er na een HST staan gewoon wel dik zijn. Alleen heel ver uit elkaar staan. Dit is heel iets anders en daarom ook niet natuurlijk.

"Dit komt meestal voor bij mensen die “plugs” hebben gehad"

In feite zijn de grafts van een HST toch ook plugs waar 2.5 haren(gemiddeld) uitkomen.Alleen op de voorste lijn zitten er singlegrafts. Maar om dan op het gemiddelde van 2.5 te komen, moeten er dan toch ook grafts zijn van 4 stuks, terwijl deze grafts als absurd worden afgeschreven bij Gho. Dit vind ik dan eigenlijk helemaal raar. Oftewel het verhaal van gemiddeld 2.5 haren per grafts kan nooit kloppen.

"Hiermee wordt “Shock Fall Out bedoeld”. Men weet niet de precieze oorzaak van dit fenomeen. Echter, het komt vaak voor bij het gebruik van een laser om de gaatjes te maken."

Dit zou in mijn geval dus niet de oorzaak kunnen zijn van mijn verergerde kaalheid in dat gebied sinds de operatie. Dat is dus gewoon balen dan..?

"- Heeft u er bezwaar tegen als ik uw antwoorden op mijn bovengestelde vragen op een internetforum plaats?"

Coen heeft dit inmiddels zelf ook al gelezen op het forum dunkt me


Dussssss...AFWACHTEN!!!

Roland
Roland is offline   Met citaat reageren