Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2007, 10:29   #13
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Thumbs down Bverotti is leugenaar!

Neeneenee Bverotti op het Duitse haarforum alopezie.de discusieerde ik met jou over de tijd van een FUE-behandeling, zat namelijk voor 600 grafts bij dr. heitmann van 09.00uur tot 18.00uur in de stoel! Jij antwoorde toen dat je de gehele dag in die stoel heb gezeten bij indiana jones van 08.00uur tot 23.00uur(ook jij vond dit toen te lang!), niet liegen hé! Zal het bericht nog even speciaal opzoeken voor jou!

Bei dr. Jones in Canada.
Ich wurde es selber nicht glauben würde ich aber am diesen tag selber nicht da gewesen sein.
Dazu muss gesagt werden das dieser session um 8 Uhr angefangen hat und erst um 22:00 vorbei war. Es war sowohl fur arts und patienten zu anstrengend. Ich glaube nicht das dr. Jones das regelmassig macht.
In unsere institut gehts los (OP) um +- 8:00-8:30. die extraction von 1000 grafts dauert dan bis +- 13:00. Danach ist mittagspause. Dan wird eingeplantz bis +- 19:00.
FUE braucht zeit, aber dafur gibt eben andere vorteile.
BV


http://www.alopezie.de/cgi-bin/anybo...637&v=2&gV=0&p=

Bericht van Frenkie the hairobservator
http://www.alopezie.de/cgi-bin/anybo...637&v=2&gV=0&p=

Ja een goede FUE wordt met een handboortje gedaan met een holle naald erin, dit is beter dan het eruit peuteren/trekken van een haargraft dat zal ik jou nog wel eens gaan uitleggen want je blijft voor mij een stomme fue-belg die ook al beweeerde dat het beter is om een 5000 of 6000grafter met strip te doen dan 2 keer 2500grafter voor een beter striplitteken! Je schopt alléén maar tegen de gangbare stripbehandeling aan, een trichostrip is ook echtwel weer een verbetering alléén volgens jou weer niets! Je moet ook ophouden dr. Villnow te bekritiseren want deze arts is een wel heel veel betere haarchirurg dan die Zweed van jou! Het ontbreekt jou nogal aan knowhow en je bent vanaf nu ook nogeens een leugenaar!

Groet Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 29 januari 2007 om 10:52
hairobservator is offline   Met citaat reageren