Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2007, 14:45   #64
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink Vroeger strip400!

Haartransplantatie:
Het is altijd teamwork, ik zeg altijd maar als er aan goede sfeer hangt en er wordt gezongen(bij wijze van spreken!) gaat dat mee in het product of de dienstleistung! Dan ligt er al een goede basis voor een goede behandeling met veel resultaat!
Natuurlijk zijn ervaring en routine een must!

Maar als de huidige haarchirurgische mogelijkheden verbeterd kunnen worden dmv. bijvoorbeeld "quickgrafting" dan moet men dit toch gaan proberen ofniet dan!? Overigens bepalen wij(de haarpatienten/klanten) toch hoe de behandeling dient uitgevoerd te worden, immers wij betalen toch dus je mag daarvoor best wel inspraak hebben vindt ik!

Ja hoor Jeroen ik ben goed met naampjes geven heb er zelf ook al velen voor mijzelf verzonnen hoor, ja die Kettwiezel noemde men in de story ook wel eens his royal hairness!
Dat van die foto dan moet je nog even wachten, vindt het ook niet verstandig van mij om hier nu foto´s op haarweb te gaan zetten daar zie ik het nut nu nog niet van in misschien later!
Misschien is het interressant om een soort van haardag te organiseren binnenkort maar ook hier wil ik nog even mee wachten..

Laatste vraag: met alle wetenschap die je nu hebt, wat zou je een persoon adviseren die een identiek haarpatroon heeft aan die van jou en een HT overweegt???

Nou ben ikzelf bepaald géén mietje eerder een soort van Thaiboxer type en ben ik geestelijk erg sterk, sta stevig in mijn schoenen(heb ik van mijn moeder! Vader was zwaar overspannen door het uiteenvallen van de familie door erfenis en zijn mislukte haartransplantatie - zag er van voren en achter niet uit hij had vroeger een pruik op! Zit bij ons in de familie die haarproblemen, voor de 20e jaargang veel haar daarna start de uitval!) maar als iemand het doorlopen moet wat ik heb meegemaakt, pffffffttt nounou dat is niet niks hoor!
Nu moet ik wel zeggen dat het tegenwoordig wel veel sneller kan, je kunt in twee jaar als men het geld ervoor heeft in meerdere behandelingen tot mijn resultaat komen dus die tussentijd met veel vragen uit de omgeving kun je vermijden maar hoe vaak ik vroeger niet bepaalde dingen heb moeten uitleggen, ik werd vanzelf een haarexpert door eigen belevenissen daarom werk ik ook nog steeds aan mijn boek! Ben zelf eigenlijk een soort van creatie tussen Malte Villnow/Erwin Kettmann met ook nog het "ganzheitliche" in mij van een Holger Sonnenwald!
Heb verder alles zelf geprobeert, van Rogain/Regain, minox(Vichy), aminoxil(L´oreal/Redken), Propecia, Viviscal, Rhodanide, Alpecin, etc.. maar ben sinds 2000 met medicijnen tegen haaruitval gestopt, liever de natuurlijke weg!

Als ik wil ben ik één van de beste haarmodellen uit de branche, kan zeer goed werken met verdichtingsspray heb dit echt in de vingers zitten na jaren gebruik! Momenteel heb ik echter alléén nog maar een kruin en vindt ik het meestal niet nodig om mijn haar optimaal te gaan bewerken met van alles en nog wat, ben ouder geworden en neem het nu meer gelaten dat hele haarprobleem - kan er beter mee omgaan!

On topic:
Die 100 minuten zijn toch wel erg lang ofniet dan voordat het eerste haargraftje geplaatst wordt, laten we het maar niet over het laatste haargraftje hebben!!
Heb ook over de eerste strip-ht´s destijds liggen nadenken!
Deze hadden niet meer dan 400-600 grafts, de resultaten waren echter wel erg goed toen en men zat dik boven 90% teruggroei, ik denk omdat een klein stripje er snel uigehaald is er niet zoveel openingen gemaakt hoeven te worden in de hoofdhuid - weinig snijwerk voor zusters en alles er weer in zat binnen iets meer dan een uurtje ofzo!?
Bij quickgrafting dient men ervoor te zorgen dat alles binnen een uur weer teruggeplant is bij een strip behandeling, voor fue pleit ik nog steeds voor een directe implantatie!

Groet Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 3 februari 2007 om 14:56
hairobservator is offline   Met citaat reageren