Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2008, 00:39   #41
NCK
HaarWeb lid
 
NCK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Berichten: 24
Goh, iets dat begon met “zal ik het doen of niet?” heeft toch best een hevige discussie teweeg gebracht.

Goed, ik ben even weggeweest, dus laat ik proberen enigszins chronologisch te reageren op de verschillende berichten in deze topic.

Ik maakte een opmerking over de Porsches voor deur bij TransHair. Die bleken niet van Transhair mensen te zijn maar van een aangrenzend bedrijf in het pand ernaast, volgens “Graft” van transhair: “Bij het linkergebouw achter de ingang staan vaak Porsches. Dit gebouw, en dus ook de Porsches, horen niet bij Transhair, maar bij een ander bedrijf dat niets te doen heeft met Transhair of verwante firma's. Bij Transhair is er niemand die in een Porsche rijdt, helaas!” My bad, waarvoor excuses.

Echter, wanneer het adres Wolfsput 28A is waar die auto’s stonden (naast het Transhair dat nr. 30 heeft) kom ik hier nog even op terug ;-)

Overigens misgun ik niemand een Porsche. HT bedrijven zijn commercieel en de schoorsteen moet roken en als men goed werk levert mogen ze van mij Porsches rijden, voor mijn part rijden ze in Ferarri’s! Iedereen die ooit aspirine slikt of een antibiotica kuurtje heeft moet weten dat hij/zij meebetaald aan de (nog veel duurdere) auto’s van de Pharma bedrijven. Geloof me…

Naar aanleiding van de reacties op dit forum, waarvoor overigens nogmaals mijn hartelijke dank, ben ik eens dieper gaan graven in de wereld van HT’s.

Ook hier geldt: Op internet is elke waarheid te vinden.

De een heeft goede ervaringen, de ander slechte. En daar schiet ik dus geen fuck mee op.

Ik vraag me af of op de verschillende fora alleen mensen zitten die een slechte ervaring hebben met een HT? Zoals ik zelf redeneer; Wanneer ik een succesvolle HT zou hebben gehad, ongeacht bij wie, zou ik niet meer op een forum komen. Probleem opgelost, boek gesloten, niet meer over lullen…

Er moeten toch genoeg mensen zijn die blij zijn met hun HT? Ook die van TransHair? Ik kan me niet voorstellen dat een commercieel bedrijf nog zou bestaan als iedereen ontevreden zou zijn.

Enfin, na lang beraad heb ik een afspraak gemaakt met mijn huisarts en ga ik vragen om een doorwijzing naar een dermatoloog. En ook, Finasteride is geen Aspirine.

Eerst eens kijken wat ik kan doen voordat ik iemand in mijn hoofd laat snijden.

Toch neig ik t.z.t. naar een HT. Op welke manier, en bij wie weet ik nog niet, maar ik houd jullie op de hoogte.

Greetz,

NCK
__________________
We are so vain that we even care for the opinion of those we don't care for.

Regime:
- 1,25 mg. Finasteride per dag (sept. 2008)

Laatst gewijzigd door NCK; 1 augustus 2008 om 00:49
NCK is offline   Met citaat reageren