Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2008, 09:23   #42
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCK Bekijk bericht
Ook hier geldt: Op internet is elke waarheid te vinden.

De een heeft goede ervaringen, de ander slechte. En daar schiet ik dus geen fuck mee op.
Uiteraard iedere kliniek heeft wel patienten die niet tevreden zijn, maar los van het uiteindelijke resultaat, er zijn ook nog andere zaken die je Transhair kan verwijten. Prijs, (valse) voorlichting...

Je kan wat mij betreft TH schrappen van je lijstje, dus je schiet er wel degelijk wat mee op.

Ik wil niet zeggen dat dit forum altijd objectief is, maar ik vind dat er best goed te beoordelen valt waar je wel en niet moet zijn.....ook al zijn er tevreden en ontevreden klanten van een specifieke kliniek hier actief.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NCK
Ik vraag me af of op de verschillende fora alleen mensen zitten die een slechte ervaring hebben met een HT? Zoals ik zelf redeneer; Wanneer ik een succesvolle HT zou hebben gehad, ongeacht bij wie, zou ik niet meer op een forum komen. Probleem opgelost, boek gesloten, niet meer over lullen…

Er moeten toch genoeg mensen zijn die blij zijn met hun HT? Ook die van TransHair? Ik kan me niet voorstellen dat een commercieel bedrijf nog zou bestaan als iedereen ontevreden zou zijn.
Klopt, een mens die wat te klagen heeft zal dat ook eerder doen, dan iemand die positief/tevreden is. Ik geloof ook dat daar studies en bewijzen voor zijn.

Hoe dan ook, iedere ontevreden klant is er één te veel. Als ik zoveel slechte verhalen lees over TH (waar ik zelf overigens ook over mee kan praten, geen HT wel consult) en slechte littekens bij FUT (ook al zijn er mensen hier actief die wel een mooi litteken hebben en dat het flink verbeterd is)...dan weet ik al genoeg....

Je betaald een gigantisch bedrag voor een HT, dan is het toch te zot voor woorden dat ik me druk moet gaan maken over eventuele schade of eventuele correctie's om de schade te herstellen ?


Ik ben wel benieuwd naar foto's. Hoe nu eigenlijk de situatie bij je is ?
Lucky is offline   Met citaat reageren