Discussie: Het is zover!
Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2009, 11:39   #45
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ok dan. Nou ben benieuwd.

En laat mevrouw Ambo maar even brallen , je moet die klus persoonlijk ff afmaken. Bij mij vragen ze zich ook allemaal af, waarmee ik mee bezig ben, maar ze kunnen me het doen. Ik moet nog een paar puntjes op de i zetten, en dan is het geslaagd.
Begrijp me goed, al wil ik me nog tien keer laten behandelen, dan zal ze me ook nog tien keer van harte steunen, maar het is altijd leuk om te horen dat ze me nu al leuk genoeg vindt

En wat zijn jouw puntjes op de i of j die je nog wil laten doen?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Jawel, daar is het weg. Het bevindt zich nu in de buikzone!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar, lekker dat het achter de rug is, Ambo, en het ziet er meteen al goed uit! Nu even afwachten hoe het herstel verloopt. Zit je stiekem te hopen dat jij een van die gelukkigen bent bij wie de transplantaten aanslaan zonder eerst nog even na twee weken te moeten uitvallen?
Ik voel me nog steeds heel goed, net ruim een uur heerlijk in het bos gewandeld en vannacht ook weer prima geslapen. Enkel toen ik wakker werd rond een uur of half zes kon ik niet echt meer slapen, terwijl ik normaal mijn bed niet uit te branden ben....

En tuurlijk hoop ik stiekem dat mijn nieuwe haren niet samen met de korstjes straks zullen uitvallen , maar mijn voordeel is sowieso dat, àls ze uitvallen, ze na drie à vier maanden maar een heel klein beetje hoeven te groeien totdat ze dezelfde lengte van de rest van mijn haar hebben
Ambo is offline   Met citaat reageren