Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2019, 16:14   #28
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dusmaardus Bekijk bericht
Turkije doen ze er wel 4000 per dag maar denk dat het meer de ervaring is waardoor hun zoveel kunnen op de juiste manier en wel gewoon werkdagen willen maken van 10 uur
ik heb beide meegemaakt, in België namen ze paktisch een half uur de tijd per dag om me eigenlijk pijnloos te verdoven. Dit was veel sneller en pijnlijker in Turkije. 1 Dag schrikt minder af dan 2 voor iemand die dit nog nooit heeft meegemaakt, maar mijn ervaring van de procedure in België ten opzichte van Turkije is wel dat ik hier echt 1) meer inspraak had in bepalen van de realistische haarlijn en 2) ik me hier veel meer op mijn gemak voelde door de zeer rustige aanpak. Ik had daardoor op dag 2 0,0 stress voor de verdoving.

Meer ervaring wil ik dan tegenspreken, ze werken gewoon sneller doordat er 2-3 personen extra aan u werken en inderdaad iets langer dan in België maar als ik alles opnieuw mocht doen.... ja dan betaalde ik ook de eerste keer iets meer om beide operaties in west-Europa te laten uitvoeren. Maar met als en wat kom je niet ver en mijn algemene tevredenheid over de operatie in Turkije is zeker ok , ze hebben op zich goed werk geleverd, alleen in mijn ervaring in België echt wel merkelijk beter.
YvesVG is offline   Met citaat reageren