Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2014, 19:53   #137
dalanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 25
Geslacht:
Prachtig voorlopig resultaat! Gefeliciteerd!!

Ik ben in positieve zin verbaasd over de dichtheid die bij jou is bereikt in 1 behandeling en vraag me af of er op de laatste foto iets van Fullmore is gebruikt misschien? Mocht dat zo zijn, dan is het wel zo eerlijk om dat erbij te vermelden. En als het niet zo is, ook goed om dat expliciet te vermelden.

De dikkere, getransplanteerde haren aan de voorkant worden overigens in de loop der jaren wel wat 'zachter' is mijn eigen ervaring. Verder valt me op dat ook bij jou wat duo grafts in de voorste linie lijken te staan. Dat wordt vaker gedaan bij Transhair, zo ook bij mij. In een natuurlijke situatie zie je dat eigenlijk niet zo. Maar zoals je zelf al opmerkt, niemand die dat ziet - enkele kritische (ervarings)deskundigen op het gebied van haartransplantaties uitgezonderd.

Laat me voorop stellen dat je een resultaat heb bereikt waar je trots op mag zijn. Persoonlijk kan ik niet in geld uitdrukken hoeveel beter/minder zorgen ik had vanwege die behandeling en dat >10 jaar lang. Ik wens jou dat ook toe. Geniet ervan!
__________________
2002 nov FUT 450 grafts op inhammen, Transhair
2002-2004 Finasteride + supplementen
2004-2012 Medicatieloos
2012-heden Finasteride 1,25 mg 1dd1 + Minoxidil 5% 1dd
2014 okt FUE 1297 grafts op inhammen en FUT litteken, Aesthetic Beauty Clinics
dalanor is offline   Met citaat reageren