Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2014, 13:31   #139
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
dankjewel voor jullie reacties! ben er ook heel erg blij mee!

Nee het enige wat ik erin heb is een heel klein beetje wax zodat het net in model kan worden gebracht. Gebruik ik echt gel of veel wax dan gaat het erg aan mekaar plakken en zie je sneller verdunningen. Het aller beste ziet het er gewoon uit als je er niks in doet. Nee er zit verder geen verdikking iets in... Ik zal binnenkort ook als de zon is een keer gaat schijnen eentje vol in de zon maken, natuurlijk is het dan iets dunner dan binnen, maar dit zie alleen jij maar de mensen om je heen echt niet.

Ja daar heb je helaas wel gelijk in @Dino33, en doe daar nog maar is € 150 euro bij! Het heeft me heel veel geld gekost en daarom twijfelde ik in eerste instantie ook om naar het buitenland te gaan omdat het daar misschien wel voor de helft kan. Ik wist vooraf al dat klinieken zoals Transhair gewoon een dure is. Omdat dit mijn eerste ingreep is en ik nog vrij jong ben (24) heb ik toch maar gekozen voor een kliniek in Nederland wat voor mij zekerder aanvoelt dan een kliniek in Turkije als eerste ingreep en deze leeftijd. Gelukkig is het resultaat me echt niet tegen gevallen en zou ik het zo weer doen.

Vind het jammer dat je zo negatief bent @Dino33... Als ik er niet tevreden over was of het tegen vond vallen vermeld ik dit echt wel en ben ik de eerste die meteen aan de telefoon hangt bij de kliniek. Heb veel geld betaald en verwacht daarvoor ook een goed/mooi resultaat. Er worden zeker nog slechte haartransplantaties uitgevoerd maar zoals je ook al ziet op dit forum zie ik echt hele mooie foto's de laatste tijd voor bij komen ( zelfs bekende klinieken in turkije ). Het hangt ook gewoon af van hoe jou eigen donor haar is, de kliniek en noem maar op. De technieken zijn ook veel beter geworden dan met vroeger. Tuurlijk moeten er mensen zoals jou zijn want er worden ook zoveel mensen teleurgesteld! Maar wees dan ook blij voor mensen die wel tevreden zijn en waar het wel goed gelukt is.
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)

Laatst gewijzigd door Opblaaskrokodil; 8 oktober 2014 om 13:39
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren