Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2010, 21:02   #152
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ik het er wel vertrouwen in hoor

wel men donor achteraan zal wel nog dekkend genoeg zijn hoor , daar zie je niet snel iets aan....

ook is die 2500 a 3000 momenteel het maximum , wil dus zeggen dat ze maar jaar later kunnen zeggen of de donor echt uitgeput is ofniet , ik denk wel dat ze er nog meer kunnen uithalen als het echt nodig is, maar ik denk wel dat het deze keer volledig in orde zal zijn hoor, dus nog steeds bedekt bovenop en achteraan , ook al zou er laters wat origineel haar nog verdwijnen , ik leef liever nu jaren goed met mooie haardos dan het te laten fixen als ik 40 ben , want ik ben er wel van overtuigd dat als je jong bent dat het op die leeftijd belangrijker is , dan op oudere leeftijd aangezien ze dan minder naar het uiterlijk zitten te kijken, dan is het meer normaal

ik heb ook een stevig regime met redelijk wat haarmiddelen, aga ligt stil hoor... nu is het enkel alles mooi bijwerken en dan ben ik klaar, eindelijk...

dus het staat nog niet vast dat met deze ht men donor volledig op is hoor, dat weten ze pas minimum een jaar later pas...
ook zou je niets zien aan mijn donor achteraan erna , dus bovenop + achteraan bedekt...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 16 maart 2010 om 21:08
wesley1982 is offline   Met citaat reageren