Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2021, 16:04   #85
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
1 jaar na Fue Sapphire

Daar zijn we dan, een jaar na dato. Ik kan nu denk ik wel zeggen dat het eindresultaat behaald is.

Wat is er de laatste 3 maanden nog veranderd?
Mijn haar lijkt met name donkerder en voelt steviger aan in de hand. Wellicht zijn de haren dikker geworden. Maar wellicht heeft het gebruik van Finasteride (sinds 14 maanden nu) ook invloed.

Hoe was de eindcontrole?
Prima en kort. Ik werd netjes behandeld. De vestiging is flink groter geworden, er is een verdieping bij gekomen. Nielsen was tevreden en ik zelf ook. Ik kreeg nog enkele tips over hoe ik het best met mijn haar om kan gaan, maar dit waren vrij standaard tips (liefst shampoo zonder teveel zeep, evt. vitaminen nemen etc.)

Mensen die het wel of juist niet weten zeggen het meest:
Wat een bos haar heb jij zeg! Wat heb jij eigenlijk donker haar! etc. Mooi toch.

Ben ik tevreden?
Absoluut, dat kan ik 100% beamen. Het resultaat laat lang op zich wachten, maar ik vind het het wachten waard. Het is erg lekker om haar in je hand te voelen onder de douche of bij het modelleren van mijn kapsel. Ik ben er iedere dag blij mee.

De foto's laten zien hoe het nu is. Naast de standaard vergelijkingsfoto's upload ik ook 'random' foto's waarbij het goed te zien is.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg eenjaar1.jpg‎ (128,4 KB, 348x gelezen)
Bestandstype: jpg eenjaar2.jpg‎ (94,2 KB, 308x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jbb7.jpg‎ (35,3 KB, 390x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jbb8.jpg‎ (69,5 KB, 350x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jbb.jpg‎ (110,1 KB, 344x gelezen)
dutchrobh is offline   Met citaat reageren